.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل كودك 12 ساله با انگيزه تجاوز به عنف
جوان 20 ساله كه در بندر گز پس از تعرض به كودك 12 ساله او را به قتل رسانده بود، سرانجام پرده از جنايت خود برداشت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ماموران پليس گلستان هفته جاري با كشف جسد پسر بچه اي رسيدگي به آن را در

 جوان 20 ساله كه در بندر گز پس از تعرض به كودك 12 ساله او را به قتل رسانده بود، سرانجام پرده از جنايت خود برداشت. 
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ماموران پليس گلستان هفته جاري با كشف جسد پسر بچه اي رسيدگي به آن را در دستور كار خود قرار داده و همراه تيم پزشكي قانوني به محل جنايت اعزام شدند.

در بررسي هاي اوليه مشخص شد، جسد متعلق به پسري به نام موسي 12 ساله بوده است. پزشك قانوني نيز پس از معاينه جسد اعلام كرد موسي به خاطر اصابت جسم سختي به سرش به قتل رسيده است. همچنين بر روي جسد آثار و شواهد مربوط به آزار و اذيت جنسي مشاهده شد.
پس از تحقيقات مقدماتي جسد براي تشخيص علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.

بلافاصله با تشكيل اكيپ ويژه متشكل از بهترين و زبده ترين نيروهاي آموزش ديده و مجرب تحقيقات در خصوص انگيزه قتل و دستگيري عامل آن آغاز شد و در همان ساعت اوليه كارآگاهان به 4 نفر به نام هاي رضا، محمود، كريم و رضا مظنون شدند و آنها را پس از دستگيري براي بازجويي به اداره آگاهي منتقل كردند.
پس از بازجويي از مظنونان به دليل اينكه مدركي عليه آنها در اين حادثه وجود نداشت با دستور قاضي پرونده همگي آزاد شدند .
با انجام تحقيقات بيشتر يكي از افراد آزاد شده به نام احمد 20 ساله با بدست آمدن سرنخ هاي جديدي دوباره احضار شد. او در بازجويي هاي اوليه منكر قتل شد اما در ادامه به قتل موسي اعتراف كرد.

متهم به قتل گفت: غروب روزحادثه تصميم به تعرض به مقتول گرفتم به همين خاطر او را به بهانه جابجا كردن قطعه چوب بزرگي به سمت كلبه آجري كشانده و در حاليكه صورت مقتول پشت به طرف من بود ، با بيل ضربه اي محكم به صورت وي كوبيدم.

قاتل در ادامه گفت: سپس او را به داخل كلبه كشيده و مورد تعرض قرار دادم و در يك لحظه فكر قتل به سرم زد چون احتمال داشت او مرا لو دهد به همين دليل با ضربات آجر و چوب وي را به قتل رساندم و براي اينكه كسي متوجه نشود جسد را در يك چاله انداخته و برروي آن خاك زيادي ريختم .

متهم به قتل سپس به محل جنايت برده شد و در حضور بازپرس پرونده صحنه جنايت را بازسازي كرد و هم اكنون احمد تا زمان محاكمه در زندان بسر مي برد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 بهمن 1385
وحشتناکه.......................................................................
masume az bonn 29 بهمن 1385
ba salam va khaste nabashid be havatanane azizam, ingune afrade bimar dar har jameei yaft mishavand ve budan anha dar jamee khatarnak ast . khodahafez az alman
نا شناس 7 اسفند 1385
بايد اعدام شود هر چه سريعتر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.